Wpisy 2 543 879 – 2 543 978
14 stycznia 2016 22:38 → 14 stycznia 2016 23:18, 100 wpisów
a nawet jak ci sie uda cos trafic to myslisz ze to dzieki szklanej kuli a tak naprawde miales szczescie
widzisz bo tak jest ze jak liczb wystepuje czesciej w historii wystarczy znac mala przeslanke ze wystapi w przyszlosci czesciej niz inna
zalozmy w ostatnich 10 losowaniach liczba 13 wypadla 6 razy po 3 razach juz warto bylo nia skreslac to jest wlasnie przeslanka
Cześć jutro mam poprawę egzaminu zawodowego Technika Administracji z Policealnego Studium Zawodowego, 3 podejście. Od wczoraj powtarzam chyba będzie dobrze ? Bo jestem Technikiem Agrobiznesu i kolejna kwalifikacja by doszła do CV. Pozdrawiam i trzymajcie się, a i powodzenia w grach, dobranoc. Idę spać bo jutro o 5:00 wstaję z tatą się zabiorę jak do pracy jedzie.
bo rozklad gestosci prawdopodobienstwa dla poszczegolnych liczb nie jest jednakowy
przypominam ze rozklad to dane historyczne a prawdopdobienstwo - to przed losowaniem
angierski, prawdopodobienstwo wystapienia dla kazdej liczby jest takie samo i nie ma znaczenia czy juz wystapila czy nie
Angierski zbadaj jeszcze jakie było ciśnienie każdego dnia , bo to ma wpływ na grawitację
PapaSmerf no tluamcze ci ze nie chodzi o prawdopodobienstwo ale o gestosc
Denis losowosc tej maszyny jest taka ze jedne liczby powtarzaja sie czesciej inne rzadziej i tyle
Angierski skoro znasz przesłanke to dlaczego nie jesteś jeszcze milionerem ?
to jest rozklad normalny gaussa i matematyka wlasnie taka jest
Denis bo to sen o potedze, a mniejsze wygrane spadaja czesciej
Denis na podstawie przeslanek-wzorow wybiera sie liczby wlasnie
gestosc prawdopodobienstwa okresla faktyczne prawdopodobienstwo jakie bylo dla danej liczby w historycznych lsoowaniach
PapaSmerf jakbys wytypowal ze liczba 13 wystapi w 5 na 10 losowaniach to prawdopodobienstwo jej wypadniecia bylo by okolo 140 %
raczej nic nie wydumamy nad tym zeby zwiekszyc prawdopodobienstwo na jutrzejsze losowanie