Wpisy 2 166 667 – 2 166 766
22 października 2014 14:03 → 22 października 2014 18:52, 100 wpisów
Dopisano wygrane multi multi - brak głównej wygranej
Bonus Multi Multi: 130 000 zł
Cześć no i kolejny dzień po pracy u wujka. Byłem też w przedszkolu podpisać listę obecności a i oczywiście odwiedziłem punkt totalizatora puściłem dwa zakłady Ekstra pensji jednego dałem panu który też u wujka robi. A wy macie zakupione zakłady tej gry lub graliście i co było coś ?
Z panią dydrektor rozmawiałem i powiedizała że może mi pomóc w przygotowaniu do przyszłorocznej matury z języka Polskiego bo matematyki raczej nie. A spytała się czy to drugi raz nie powiodło się na to odpowiedziałem że oj nie teraz 4 raz będzie zrobiła takie oczy.
Już nie chodzę do szkoły jestem Technikiem Agrobiznesu i po Policealnym Studium Zawodowym które ukończyłem w tym roku.
Jak macie zakupione na dzisiaj zakłady eksra pensji słuchajcie jak się wygra to po co pracować jak kasa co miesiąc dobra będzie. A lata pracy to o kogoś się zatrudnić i opłacać składki i się kręci dobrze mówię ?
A wy jak byście zrobili ?
Krzysztof c ale Ty kombinujeszTak to mogą mówić ludzie przed emeryturą,ktorzy już swoje przepracowali.Ty jesteś młody i musisz swoje odpracować,nie ma tak lekko
Jak miałoby się 5000 co miesiąc to coś innego by się robiło a nie na etacie hehe
Tczewianka - wystarczyło by sobie załozyć jakąś działalność gospodarczą i opłacać sobie samemu ZUS przez te 20 lat . Koło 1000 zł miesięcznie . Zostawało by Ci 4000 zł , nie musiała byś nic robić a lata pracy by Ci leciały .
No właśnie,robiło a nie siedziało na dupie
Za 20 lat ZUS będzie już tyle zabierał,że nic z tego nie zostałoby
Denis dobrze kombinujesz widzę.
Kurde, co Wy z tym nic nierobieniem
Tczewianka.
A jeszcze lepiej jak ktoś ma ziemie to wtedy może sobie KRUS opłacać 350 zł na kwartał .
Jakie nic nie robienie ? Nie pracowanie to wcale nie znaczy nic nie robienie . Wręcz przeciwnie . Masz czas ( i pnieniądze ) na robienie tego co chcesz