Wpisy 2 053 632 – 2 053 731
20 maja 2014 22:03 → 20 maja 2014 23:58, 100 wpisów
Ale za w multi null.
Nie było końcówek 2,4,5 jesli komus brakuje trafień na kuponach, a z jedynek weszło 6/8
Jetta.Tak.
Mnie sie nawet ostatnio nic nie śni, zeby można było coś spisać...
Emerytko. To spytaj kiedy 7,10,11,14,17 wlata, to sie zapuszcze wtedy
Jetta.
I możesz zostać bankrutem.
I możesz zostać bankrutem.
Jociu. Tak zniknelam ostatnio, ale mądra Jetka zablokowała sobie konto, bo za szybko hasło nowe wpisalam i literki sie popyrtały...
wszystkim którzy ograli TS lub mieli taki zamiar
3/5 mini systemem węgierskim
Dopisano wygrane kaskada - brak głównej wygranej
jetta,jestem nowicjuszem,w piątek miałem zabieg wszczepienie a wiadomości na ten temat skąpe
Dopisano wygrane multi multi
Dopisano wygrane mini lotto - brak głównej wygranej
Bonus Multi Multi: 210 000 zł
Kumulacja Lotto: 5 000 000 zł
Brajan. Unikać mikrofalowek, za 7 lat wymiana, jeśli poczujesz, ze coś nie gra za parę lat, osłabienie, szybkie meczenie sie, jedziesz do kardio na wizyte, prądem Ci regulują pracę rozusznika i wychodzisz jak nowo narodzony...
40 zł za trójeczkę.Jest na granie.
Dopisano wygrane lotto - brak głównej wygranej - KUMULACJA !
Dopisano wygrane lotto plus - brak głównej wygranej
Co jakiś czas na badanie kontrolne. Nie wiem gdzie to robiles, ale w Ochojcu tak jest.
Brajan unikaj swietlowek energooszczednych na odleglosc mniejszea niz1 m zaklocaja prace rozrusznkiow
jocia
i bądź tu mądry z końcówkami
Znikam bo coś mi to nagłe ocieplenie nie służy
i bądź tu mądry z końcówkami
Znikam bo coś mi to nagłe ocieplenie nie służy
Cześć co już niedługo wielki finał LM !!! Liczę że wygra Real Madryt bo jestem ich kibicem od około 9 lat. A według was kto wygra ?
Medea. Nie wiem jak Ty, ale ja miałam 11 i 21... Cóż za niefart...
medea76 koncówki z1 daly mi 5/7
Brajan