Wpisy 2 040 003 – 2 040 102
8 maja 2014 13:25 → 8 maja 2014 14:00, 100 wpisów
Lila...
Lila....jak ja zarabiam 830 zł
Lila-znaczek mercedesa to gwiazda!!!-mowi sie tak ze bez gwiazdy niema jazdy!!!
Lece do zoltej budy!!!
profesorze no to prze 14 miesięcy,ale tam też z tej kasy musisz zyc
Lila...no tak wychodzi bym podzielił sobie kase na te 9 mieś a potem jak bym się sprawdził to znowu za rok bym pojechał
profesorze Ty masz uprawnienia na wóżek widłowy to dlaczego nie idziesz gdzieś do magazynu? Mojej znajomej syn pracuje 9 godzin dziennie w magazynie i zarabia 1700 na wite
Lila...tak mam papiery ale jestem po kursie a gdzie nie pojdę wymagają min 3 lata na wózkach
To tak samo z kucharzem doswiadczenie
To tak samo z kucharzem doswiadczenie
profesorze nie wszyscy wymagają doświadczenie 3 letnie.Chłopak nie miał doświadczenia,a go przyjęli
Pozatym ja od 2009r nie miałem doczynienia z wózkiem
oj profesorze mojej koleżanki szukłay szefa kuchni... ale to w Łodzi do wegańskiej
Lila...sam nie wiem
profesorze szukaj w międzyczasie czegoś innego a pracuj na rzie tam gdzie pracujesz,jak znajdziesz coś lepszego to sie zwolnisz i po kłopocie
Lila...pewnie tak robie
sorelka....oj kiepski był by ze mnie szef
sorelka profesor się nie nadaje do wegańskiej bo on tylko umie normalną kuchnię a nie jakieś wegańskie
mięcho,spaghetti,pierogi,pieczeń,tatar,mielone,schabowe a nie wegańskie dania
Monet a myślałem , ze Ciebie strach obleciał
moja taka 11,60,74
witam wszystkich
moja taka 11,60,74
witam wszystkich
sorelka....tak samo jest z tymi wózkami widłowymi doswiadczenieja skończyłem szkołe gastronomiczną w 2000r to tylko szkoła i gdzie nie pojdę to dosw 3 lata
kurna świnia ma 98% naszego DNA a my ją jemyi wszystkie choroby przyswajamy dziadoskie
lila u nich szefem nie jest weganin
facet wpierdziela mięcho ale im gotuje z trawy
facet wpierdziela mięcho ale im gotuje z trawy
Lila...nie lubisz świnek
Lila...ja też
Dzień Dobry