Wpisy 1 936 140 – 1 936 239
15 lutego 2014 02:36 → 15 lutego 2014 04:39, 100 wpisów
No właśnie.To jest mój nick.Taki powinnam wybrać..Olśniło mnie.
Masz cięty dowcip-jak zdążyłam zauważyć.Jesteś czasem mocno złośliwa.Bądż taka.To jest fajne.I nie wciskam się na siłę.Próbowałam za Wami nadążyć.Czasem jednak pasowałam.Nie mam doświadczenia .Mniejsza o to.Będę próbowała jakoś zaistnieć.Nie jestem z gruntu zła.Nie kopię dołów.Mam swoje typy i czasem niezłe
Dobrze,może nie znam skrótowców
A emoty są świetne,pa
hmm złośliwa..nie, nie jestem. Wiesz, czasami ja tez nie nadążam za niektórymi.
No może zbyt pochopny,ale podoba mi się taki sposób reakcji.Lubię ludzi ,którzy potrafią się znaleźć.To jest specyficzne forum-czat.Tak myślę.Wszyscy mamy kota na punkcie cyferek.Ja w tym siedzę od 1996.To moja pasja.Więc chciałam znaleźć tu ludzi w może nie do końca w moim stylu,ale jednak trochę.
jocia
Cieszę się
Jesteś fajna dziewczyno i miło mi,że Cię poznałam.Spróbuję jakoś tu się znależć
Też typuję i chyba nieżle mi idzie.
Ja Tobie także.Miło było mi Cię poznać.I nie jest to włażenie w d..........Mam swoje zdanie po obserwowaniu czatu.Mój pewniaczek to 3.Tak miało być dziś,ale się rozczarowałam
3,6,9 -nie narzucam,ale....ma tak być.
To mi brzmi od paru losowań.Tak będzie.
Wiesz,3,4,6,7,10-to też mi pasuje.Jestem na multi od 1996 roku,obserwuję liczby i często poddaję się intuicji.
Mam swoje tabelki,nie jestem jakąś wróżką,ale od pierwszych losowań,kiedy wygrane były liczone w milionach zł-bo taki był przelicznik-dużo się zmieniło.Nawet stawki za wygrane.Dalej korzystam ze swoich tabelek,choć sprawdzam tutejsze.I wszystko jest intuicją
Jak sądze połowa ma swoje ..jakies zapiski, notatki.. intucja jest ważna
Tak właśnie jest.Ale mapki są jakąś namiastką czegoś co należy obserwować.To coś w stylu moich,, rozpisek,,.Nigdy nie idę na chybił.W totka też nie gram przy kumulacjach.Z reguły wygrywa 1 osoba.