Wpisy 189 968 – 190 067
5 grudnia 2010 18:59 → 5 grudnia 2010 20:44, 100 wpisów
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w grach TS,ale widzę,że jak ktoś gra "we wszystko"ze zdrapkami włącznie,to,to co wygra w jedno,umoczy w drugim...
Użytkownik Lee dodał nowy komentarz w temacie Padła "szóstka" - 23 378 863 złotych
KIEDYŚ DOSZUKAŁEM SIĘ W NECIE WYWIADU Z KOLESIEM KTÓRY WYGRAŁ W LOTTO PONAD 2 MELONY, BYŁ TO CZŁOWIEK RACZEJ Z MARGINESU SPOŁECZNEGO, KOLEŚ OPOWIADAŁ ŻE WCALE GO TO NIE RUSZYŁO OBEJŻAŁ LOSOWANIE SPRAWDZIŁ KUPON I SPOKOJNIE POSZEDŁ SPAĆ, STWIERDZIŁ ŻE JAKOŚ BĘDZIE MUSIAŁ Z TYM ŻYĆ... KUPIŁ SOBIE DOM, SAMOCHÓD ALE POZA TYM JEGO ŻYCIE SIĘ NIE ZMIENIŁO NIE MYŚLI O PODRÓŻACH PIJE TO SAMO TANIE WINO PALI TE SAME PAPIEROSY...
Bo tak wybrał morze czuje się szcześliwy z tym co robi.Poprostu robi to co kocha czyli tanie wino i
jest jego przeznaczeniem prezesie
jest jego przeznaczeniem prezesiePRZEZNACZENIE? - JA WIERZĘ ŻE COŚ W TYM JEST ALE CAŁKIEM NA NIM NIE MOŻNA POLEGAĆ BO WYCHODZIŁOBY NA TO ŻE MOŻEMY SIEDZIEĆ NA D***E A I TAK NASZE ŻYCIE BĘDZIE TAKIE JAK MA BYĆ
...WEDŁUG MNIE LOS DAJE NAM TYLKO CZASEM JAKIEŚ WSKAZÓWKI, SZANSE I TO OD NAS ZALEŻY CZY JE WYKORZYSTAMY
czy ktos sie orientuje czy jest jakiś bukmacher ktorego mazna zasilic poprze sms?

to moje przeznaczenie i choć siedze na d...e i prawie nic nierobie .Niesztuka całe życie tyrać i nic niemieć na starość poza spomnienia z pracy i tak dalej .Rozrywka musi być czy taka czy siakaJAKA WYGRANA BY WAS ZADOWOLIŁA? BO MNIE TAK 3 MELONY, UWAŻAM ŻE TO TAKA BEZPIECZNA GRANICA POWYŻEJ TEGO BY MI ODBIŁO..
korn748>>>> poczytaj o usłudze Ukash:
http://zaklady24.com.pl/bet-and-win/wplata.htm
i skoro pytasz o smsa, to mając komórkę z netem możesz wysłać bukowi kasę mailem z komórki podając nr kuponu Ukash....
http://zaklady24.com.pl/bet-and-win/wplata.htm
i skoro pytasz o smsa, to mając komórkę z netem możesz wysłać bukowi kasę mailem z komórki podając nr kuponu Ukash....
taki joke stary ale jary: