Wpisy 189 959 – 190 058
5 grudnia 2010 18:46 → 5 grudnia 2010 20:33, 100 wpisów
tessera
dobre dobre...
dobre dobre...
Kiedyś grałem w Ligę Angielską,i wierz mi że system w tym przypadku był nieodzowny.Drogo,ale wygodnie...
Gra systemowa jest opłacalna wtedy gdy mamy pewność, że zyski są większe niz straty 

jacek1550
TYLKO JEST TAKI MAŁY SZCZEGÓŁ; TOTALIZATOR TAK KONSTRUŁUJE SWOJE GRY ŻE NIE DA SIĘ WYCHODZIĆ NA + (NO CHYBA ŻE ZGARNIESZ GŁÓWNĄ WYGRANĄ)
TYLKO JEST TAKI MAŁY SZCZEGÓŁ; TOTALIZATOR TAK KONSTRUŁUJE SWOJE GRY ŻE NIE DA SIĘ WYCHODZIĆ NA + (NO CHYBA ŻE ZGARNIESZ GŁÓWNĄ WYGRANĄ)
w grach losowych statystyka wprowadza w błąd moim skromnym zdaniem...
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w grach TS,ale widzę,że jak ktoś gra "we wszystko"ze zdrapkami włącznie,to,to co wygra w jedno,umoczy w drugim...
Użytkownik Lee dodał nowy komentarz w temacie Padła "szóstka" - 23 378 863 złotych
KIEDYŚ DOSZUKAŁEM SIĘ W NECIE WYWIADU Z KOLESIEM KTÓRY WYGRAŁ W LOTTO PONAD 2 MELONY, BYŁ TO CZŁOWIEK RACZEJ Z MARGINESU SPOŁECZNEGO, KOLEŚ OPOWIADAŁ ŻE WCALE GO TO NIE RUSZYŁO OBEJŻAŁ LOSOWANIE SPRAWDZIŁ KUPON I SPOKOJNIE POSZEDŁ SPAĆ, STWIERDZIŁ ŻE JAKOŚ BĘDZIE MUSIAŁ Z TYM ŻYĆ... KUPIŁ SOBIE DOM, SAMOCHÓD ALE POZA TYM JEGO ŻYCIE SIĘ NIE ZMIENIŁO NIE MYŚLI O PODRÓŻACH PIJE TO SAMO TANIE WINO PALI TE SAME PAPIEROSY...
Bo tak wybrał morze czuje się szcześliwy z tym co robi.Poprostu robi to co kocha czyli tanie wino i
jest jego przeznaczeniem prezesie
jest jego przeznaczeniem prezesiePRZEZNACZENIE? - JA WIERZĘ ŻE COŚ W TYM JEST ALE CAŁKIEM NA NIM NIE MOŻNA POLEGAĆ BO WYCHODZIŁOBY NA TO ŻE MOŻEMY SIEDZIEĆ NA D***E A I TAK NASZE ŻYCIE BĘDZIE TAKIE JAK MA BYĆ
...WEDŁUG MNIE LOS DAJE NAM TYLKO CZASEM JAKIEŚ WSKAZÓWKI, SZANSE I TO OD NAS ZALEŻY CZY JE WYKORZYSTAMY
czy ktos sie orientuje czy jest jakiś bukmacher ktorego mazna zasilic poprze sms?