Wpisy 168 753 – 168 852
29 września 2010 15:52 → 29 września 2010 18:35, 100 wpisów
ale moze byc tak ze trafisz jedną parke i pozostale liczby np. po jednej z pozostalych parek i mozna tez ladnie trafic
Czyli metoda długodystansowa. Szkoda myślałem że coś szybszego no ale każda metoda jest dobra o ile się nią wygrywa satysfakcjonujące kwoty.
listek daj adres e-mail to ci wysle arkusze lotto i mini aktualne z parkami zobaczysz powinienes je zrozumiec jak popatrzysz na wszystko jak cos to pytaj jak chcesz mozna tez grac na najbardzie chodliwe i se laczyc
ktos chce arkusze aktualne z lotto i mini na parki to piście - przesle

dzieki ale jestem amatorem HTML to i tak niezle jak na moje mozliwosci
UDAŁO MI SIĘ TRAFIC 4 czwórke w totolotka i jedną trójke tylko nie wiem ile płacą za to 

No to dzięki już wiem ile kasy wygralem nie no mam jedną 4 czwórke i jedną trójke
czyli będę mial 280 zl na nastepne zaklady i na piwko 
czyli będę mial 280 zl na nastepne zaklady i na piwko 
Grałem swoją metodą szczęśliwą czyli skreślałem numery które coś mi mówia dlatego skreslilem 44 jako swój numer buta
31 jako lata swoje 36 jako numer domu koleżanki hehe no i 24 jako dwadziescia cztery godziny trwa doba
mial bym piatke ale 15 pietnastka mi sie rozeszla heh 
31 jako lata swoje 36 jako numer domu koleżanki hehe no i 24 jako dwadziescia cztery godziny trwa doba
mial bym piatke ale 15 pietnastka mi sie rozeszla heh 
to teraz musisz odpalić działkę dla koleżanki za szczęśliwy numer 

no to tymbardziej
teraz mam nadzieję, że trafisz przynajmniej piątkę na dobry początek grubszych wygranych 
Kathy -
- kiedy losowanie nr2 z breloczka? 
teraz mam nadzieję, że trafisz przynajmniej piątkę na dobry początek grubszych wygranych 
Kathy -
- kiedy losowanie nr2 z breloczka? 
Użytkownik JANKES32 dodał nowy komentarz w temacie Wygrał 13 milionów i zniknął
Użytkownik majklasz dodał nowy komentarz w temacie Wygrał 13 milionów i zniknął