Wpisy 1 615 510 – 1 615 609
13 lipca 2013 02:07 → 13 lipca 2013 03:06, 100 wpisów
Lila.. nie sadzę , dzieki..mnie daleko do mistrzów.
Wuj mojego taty był po konserwatorium i Akademii Sztuk Pieknych..to dopiero talent
Wuj mojego taty był po konserwatorium i Akademii Sztuk Pieknych..to dopiero talent
mój ojciec weźmie ołowek,kredkę,długopis w rękę i też rysuje piękne rzeczy na skrawku papieru.Ale niestety nie odziedziczyłam chyba po nim talentu
Ja jestem tylko samoukiem, ..oczywiscie..poza szkoła.. Ale uczyła mnie w szkole znana dosyć ..P.Dorota Falkowska Adamiec .. piekne prace
Chciała , bym poszła na ASP..ale..wolałam co innego ..moze szkoda
jocia...mnie nikt rysować nie uczył.Sama jakoś się nauczyłam.Ale nie wszyscy muszą być dobrzy w jednej dziedzinieTy jesteś dobra w malowaniu a ja w przyciąganiu trolli do siebie na MP
jocia..poczekaj...ale to są zwykłe ryzunki długopisem ewentualnie ołowkiem
jocia...a mało to trolli wiecznie coś ode mnie chce?Się uwzięli na mnie jak szczerbaci na suchary
jocia...no własnie nie wiem co z sylwiąnie wiem nawet kto i o co poszło
http://www.youtube.com/watch?v=uDo8Iz8LzW4
Pavarotti- La Traviata- Brindisi
Pavarotti- La Traviata- Brindisi
jocia...masz w profilu ale kiepskie zdjęcie bo karwa ciemnoto rysunek zwykły trzaśnięty w 4 minutyna zwykłej kartce papieru
rysowanie ale niestety z tego wyżyc się nie dacza domy budowac bo inaczej lypa jak nie wiem co
jocia...to tatusiowi trzeba a u mnie w rodzinie blixniaków od groma tylko tak dziwnie,że jedno zawsze przeżywałoJa też z blixniaków
jocia..jedno a róznią się tylko na pierwszy rzut oka.Jak oboje nie spia to maja te same minki te same rysy cali tatusie
jocia...widziałaś te na NIE? Ja już nie wiem co wpadnie,normalnie musk sie lasuje
jocia...głodomorki tomało powiedziane.To mafia jestnie wiedziałam,że dzieci potrafia tak się drzeć
jocia....ja pitole ja czasamina zawał schodzęa co do liczb to mi 2 mocno iedzii 38 jeszcze