Wpisy 1 530 178 – 1 530 277
10 maja 2013 22:34 → 10 maja 2013 22:52, 100 wpisów
Lila..oooooo to już jestes tyle miechów do przodu ..ja ostatnio byłem tylko dwa dni
a ja co jestem winna, że piszesz o mrowkach i szafie.....ja wierze, że jestes podróznikiem, kazdy moze przemierzac góry i wody. Zalezy tylko jak ma rozbudowaną wyobraźnie. Pozdrawiam
MAX..jak sam szła? Albo sama albo w oggólenic nie piszkaraja przeczytałam doprowadzęide chyba karwa spać
emeryt...tak czytajac Twoje wpisy, to rzeczywiscie fajne bajeczki tworzysz. Znam takie typy ludzi,heh, czujesz sie lepiej jak sie anonimowo podbudujesz... Pragne Ciebie ostrzec,ze to poczatek pewnej choroby
reniuszka
W te dni podany zestaw powinien miec, że tak powiem wzięcie
W te dni podany zestaw powinien miec, że tak powiem wzięcie
mrówa ..emeryt ma tak rozbudowana że nie pytaj ..cały czas palcem po mapie zapintala
Jackwar.
Wiek emeryta.
bo ja w zakłady sportowe gram od 1971 roku "To jego wpis.
Wiek emeryta.
bo ja w zakłady sportowe gram od 1971 roku "To jego wpis.
lila...brakuje mi godzin w dobiejeszcze trochę a nie będę wiedziała jak się nazywam
MAX...podali herbatkę owocową i tak sączę karwa i aż zapomniałam zatypować wszędzie
dzięki lila to już kolejny mój pewniaczek ,żeby tak w realu wychodziło
emeryt ..grasz w zakłady sportowe od 1971 roku ..to Ty starszy już od węgla jesteś
Ty przedział 30 do 35 ***a chyba do 100
Ty przedział 30 do 35 ***a chyba do 100
reniuszka...a mnie się coś miesiąc kiepsko zaczął w typowaniach ale jakoś mi to wisinie mogę się skupić
mala twoje 4/4 ma okienka (czyli okresy dni odległych od siebie o nie więcej niż 5 wtedy zestawy najlepiej chodzą) 15,17 maja - 9,10 sierpnia - 25,30 września oprócz tego pojedyncze dni : 6,15 czerwca; 5,21,31 lipca
fiolka...w trumnie to dopiero po 120 roku życia,przynajmniej JA nie wiem jak Ty
już pierwszy mój wpis podpisany przeze mnie "emeryt" człowiekowi myślącemu /nie dotyczy ciebie/ dałby jakiś znak co do wieku.