Wpisy 1 469 002 – 1 469 101
27 marca 2013 15:01 → 27 marca 2013 15:46, 100 wpisów
A w Lotto albo Mini Lotto i Lotto Plus grasz czasami ja tak a najwięcej realnie trafiłem 2/6, 2/6 i 2/5 nawet 3 nie miałem a gram od paru lat !!!
w lotto mialem w tym roku 3 trojki ,a w mini zero takze szalu nie ma.
ten plus to jak dla mnie ściema
plus w multi oczywiście
Ptrzcie jak by sie wszyscy jakos zebrali wyslali np po 5 z 5 to mozna by bylo troszke ograc TS ? co wy nato moze jest ktos taki pewny dobrze typujacy ??
krzysiek nie wiem czy jest warto grac na 3 liczby w mm,lepiej te 2,50 przeznaczyc na 2 zaklady mini
realnie tak ? Ja tak sobie wmawiam że 5/5 w Mini Lotto nie tak trudno trafić ale w rzeczywistości tak nie jest co ? To jak robią ludzie że trafiają co za większą kasę grają czy jak ?
tak jak 500000 osób gra to musi kilu trafić
Realnie tak ? Ja tak sobie wmawiam że 5/5 w Mini Lotto nie tak trudno trafić ale w rzeczywistości tak nie jest co ? To jak robią ludzie że trafiają co za większą kasę grają czy jak ? Ale to ile byśmy mieli kupić tych losów za 1,25 ?
Chyba doktorzy jacyś co w większości bawią się bo maja forsy aż im się przelewa co ?
mini to takie niepewne, pare razy miałem 3 to zawsze trafiałem je przy głównej wygranej i po 18-20 zeta tylko wpadało
Tak mój tata twierdzi że my szarzy ludzie mamy małe szanse wygrać podstawowymi kuponami czy to Lotto, Lotto Plus i Mini Lotto ?
emerytow tez duzo widuje w punktach,graja za kilkadziesiąt zlotych dziennie
To jakie dawać liczby na Mini Lotto ? Od 1-42 najlepiej mapa mi coś w tym pomoże ?
my nie mamy wygrywać, my mamy tylko grać, wygrywa totalizator, że ***ów łapie
Dziennie a tak stękają że nie mają pieniędzy to jak ?
co Ci tam mapa da jak tam tylko 5 liczb losują
No to może spróbować zagrać systemem na 8 liczb co za 70 zł ?
Chodzi mi jak coś o Mini Lotto !!!
ciekawe czy ci emeryci coś tam widzą jak wydrapią