Wpisy 1 285 024 – 1 285 123
19 grudnia 2012 00:35 → 19 grudnia 2012 09:37, 100 wpisów
Ksings-wygląda na to że zostalimy samina uklepanej ziemi
Czy dalej wspominamy?
Czy dalej wspominamy?
"kraj rad"?jedyną kolorową gazetę?
do wycierania dupy się ni nadawała
do wycierania dupy się ni nadawała
poszliśmy na wagary do parku z jednym winem na pięciu.
pół się wylało,pół zabrała milicja i dalej nie pamiętam
pół się wylało,pół zabrała milicja i dalej nie pamiętam
nie.
ale kupowałem rezlingi za 47 zeta.
najlepsze półwytrawne były
ale kupowałem rezlingi za 47 zeta.
najlepsze półwytrawne były
a w 79 roku n.e.fajki Caro szkodziły na oczy,
kładłeś na ladę 2 zeta,i reszty nie było widać
kładłeś na ladę 2 zeta,i reszty nie było widać
gonzaga
do tej pory nie znam się na winach
kupuję takie po 10-12 zeta
tańsze to obciach,droższych i tak w smaku nie odróżniam
do tej pory nie znam się na winach
kupuję takie po 10-12 zeta
tańsze to obciach,droższych i tak w smaku nie odróżniam
ale mlicja była skuteczniejsza.jak tłukli,to porządnie.teraz im chyba jeść nie dają
Mnie rozpuściły przjazdy brata babki(przywoził w/w likier i papierosy zR.Fanc.).
A jeśli chodzi o wino -to polecam Tokaj(Wino królów -Król win{)
A jeśli chodzi o wino -to polecam Tokaj(Wino królów -Król win{)
"Niechcem,ale muszem"A poważnie to grozi mi rak(wszyscy zstępni na to zeszli)
W miarę
AAa-zapomnieliśmy o najważniejszym-zdobywcy rekordów"cudzie techniki" FIACIE 126p
AAa-zapomnieliśmy o najważniejszym-zdobywcy rekordów"cudzie techniki" FIACIE 126p
gonzaga
a zastanawiałeś się jak chcesz leżeć w trumnie?
podobno na boku można.
ci wredni mają stać od dupy strony.
wtedy dowiedzą się na kogo masz wy***ne
a zastanawiałeś się jak chcesz leżeć w trumnie?
podobno na boku można.
ci wredni mają stać od dupy strony.
wtedy dowiedzą się na kogo masz wy***ne
W Multi o 22.00 ktoś ładnie przy-atakował trójeczki, prawie 900 wygranych 3/3 a przeważnie jest około 150
700x 3/3 = 35,000 nieopodatkowanych złotówek
Dzien dobry.. .