Wpisy 1 201 844 – 1 201 943
1 listopada 2012 23:14 → 2 listopada 2012 08:04, 100 wpisów
holewka ja juz ne wieze im gram od 19 lat zawsze oboookkk
Jakby mnie zechcieli na prezesa, to wziąłbym tą propozycję pod uwagę
PASKO: Ja tez chętnie zostałbym prezesem i zrobił takie zmiany, żeby to hulało jakoś. Co do tych szóstek to czytałeś, że jednak były w tym roku 3 szóstki w jednym losowaniu.
panie profesorze mnie juz kac łapie podkręcmy tępo bo trzezwiejemmmm .
bo sie tu zestarzejem
bo sie tu zestarzejem
Tylko, że pomysły prezesa muszą zaakceptować inni członkowie nim by się wprowadziło zmiany więc winny jest nie tylko prezes, że jest teraz jak jest.
Tak rzeczywiście, już widzę te tłumy obcokrajowców, którzy przyjeżdżają do Polski tylko po to, żeby zagrać w naszym Lotto i zgarnąć te wspaniałe wygrane. Jeśli chodzi o młodszych klientów to nie wiem co sobie panowie z TS pomyśleli. Że jak młody Polak zobaczy Lotto to zagra w to chętniej niż Dużego Lotka. I że jak cenę podwyższą to będzie atrakcyjniejsza gra. I że jak teraz wprowadzą Plusa to będą większe zyski bo ludzie będą kupować zakłady po 4 złote w takiej samej ilości jak po 3. Niestety się przeliczyli. No to tylko świadczy o poziomie myślenia osób pracujących w totalizatorze.
Pasko
opowiesz, jak już się coś wyjaśni - co to było o tej 16-ej ?
opowiesz, jak już się coś wyjaśni - co to było o tej 16-ej ?
a co jutro na kaca
MCSl: U nas jeszcze dla obcokrajowców nawet jest niekorzystny przelicznik w euro bo trzeba podzielić na 4 hehe
uciekamdobranoc wszystkim do jutra narka
a jak wygrasz to i tak dopadną cie NCIS kryminalne zagadki
MCSI
ale oni, po tych zmianach, na naszą korzyść - oczywiście - są doskonale na plusie
ale oni, po tych zmianach, na naszą korzyść - oczywiście - są doskonale na plusie
profesore to po drinku na dobranoccc pa [pa
W 2013 mają wprowadzić jakąś grę co ma się wygrać kasę do końca życia w ratach.