Wpisy 1 190 976 – 1 191 075
27 października 2012 20:46 → 27 października 2012 21:06, 100 wpisów
Medea76 pogoda dala dzisiaj popalic
lottomat... jestem po kursie tanca poradze sobie sama
scolls... dlugo by debatowac... faceci tez sa ku..ami, nawet meskimi dzi...
scolls... dlugo by debatowac... faceci tez sa ku..ami, nawet meskimi dzi...
wy tylko o seksie myslicie a dobra zabawa to .... dobra zabawa
ja mysle glowa, od zawsze na zawsze, mow (pisz) za siebie
a Ty nie jestes ani bardzo wysoka ani bardzo niska wiec nie masz szans
lottomat, a ty jestes idealem? uwazasz sie za NADczlowieka? umrzesz tak jak wszyscy
majca ..scols ma przerwa czatowa i teraz poszedł do kibla ..chce prostować rur ..wcześnie było nie prawidłowo krzywo miał ..widzisz on tak Z/W...i znikam..
no ja ***ole chce zaprosic na zwykla potancowke w dobrym klubie a Ty szukasz dziury w calym
krzysio... Ty jestes boski... poprawiasz mi humor normalnie hahahhaha
zaprosic? a zwrociles sie jakos do mnie, bo piszesz bezosobowo?
prostowanie rur.. jak kotku krzysio
krzysio...witam (chodz to niepoprawna forma podobnoale co mi tam
lottomat, widze, ze szukasz zaczepki ewidentnie
nie wiesz jak sie zaprasza kobiety? widocznie nie wiesz, wszystko kojarzy ci sie z podrywem
zreszta, ja nie jestem ze szczecina
lotomat...no wlasnie piszesz bezosobowo, nie wiadomo zazwyczaj do kogomamy się domyślać
michellex
mrowka
Żelka, where are you
mrowka
Żelka, where are you
Żelka dobrze robisz, zaraz też wywalam....
michellex... ech....
Żelucha yes
michellex,majoreczka, mrówka i pozostałe panie
scolls,lottomat, sielaw i reszta męskiego towarzystwa hurtem ale serdecznie w formie grzańca z racji pogody
scolls,lottomat, sielaw i reszta męskiego towarzystwa hurtem ale serdecznie w formie grzańca z racji pogody
scolls podobno byles tam w prostowaniu rur
hartge umknęły mi Twoje wpisy więc naprawiam zaległości towarzyskie
Żelka... czasem lepiej przemilczec, bo az slow brakuje