Wpisy 1 131 533 – 1 131 632
26 września 2012 21:39 → 26 września 2012 21:59, 100 wpisów
.
.
.witam wszystkich
.,
.
.witam wszystkich
.,
angierski
Zgadza się. Sprawa wymiany maszyn też była na tej stronie jakiś czas temu wałkowana tak jak cykle maszyn. Niektórzy twierdzą że są one jakoś przestawiane. ja tam nie wiem. Nie znam się.
Zgadza się. Sprawa wymiany maszyn też była na tej stronie jakiś czas temu wałkowana tak jak cykle maszyn. Niektórzy twierdzą że są one jakoś przestawiane. ja tam nie wiem. Nie znam się.
.
.witam wszystkich ,
.
. Ahoj
.witam wszystkich ,
.
. Ahoj
.lila jak zresetowac ?
.
.o co kaman ?
.
.
.o co kaman ?
.
wybranie 20 kulek z 80 mozna wybrac na 3535316142212174320 sposobow, wiecie jaka to duza liczba ? ilosc mozliwosci z DL sie chowa przy tym
.czesc LILA MEDEA MR.PAWEL .
.
.i reszta
.
.
.
.i reszta
.
.
z kazdej 20 co ciagna mozna ulozyc 180 tys dziesiatek a na multi pasko gra moze 500 losow na dana godzine
czego wy szukacie w pojedynczych probach ? ze wam dycha padnie co miesiac ?
byl tu taki jeden koles co pisal tak : ze szansa na 3/3 w MM to 1:72 wiec jak pusci 72 losy to trafi trojke ... myslicie ze mial racje ?
MrPaweł po prostu jak wlaczaja zapadke w dowolnym momencie to moga kazda kula manipulowac
.lottomat ... Tu sie liczy bardziej szczescie
.
.
.
.
trzeba policzyc czas czy zawsze jest taki sam bo wedlug mnie jedna kule wczesniej lapie inna pozniej
powiem wam ze gdyby tak zebrac hmmm ze 20 mln kuponow i probowac wrzucic do solvera tak by generowal uklad na dany system wyplat tzn jak najmniej ludziom dac albo utrzymywac poziom 30 % wygranych do wkladu na wygrane tooo ..... o ***a troche by to liczenie zajelo
MrPaweł i Angierski