Wpisy 103 107 – 103 218
21 marca 2010 18:30 → 22 marca 2010 13:29, 100 wpisów
Dla zainteresowanych wynikiem meczu - Jagiellonia przegrywa 0:2.
Sampdoria - Juventus - OBIE SN - 1.72
Marsylia - Lyon - OBIE SN - 1.80
Valencia - Almeria - 1 - 1.61
Real Zaragoza - Barcelona - OVER 2,5 - 1.57
Roeselare - Westerloo - OVER 1,5 - 1.19
Cercle - Brugge - St Truidense - OVER 1,5 - 1.18
Lokeren - Anderlecht - OVER 1,5 - 1.15
Marsylia - Lyon - OBIE SN - 1.80
Valencia - Almeria - 1 - 1.61
Real Zaragoza - Barcelona - OVER 2,5 - 1.57
Roeselare - Westerloo - OVER 1,5 - 1.19
Cercle - Brugge - St Truidense - OVER 1,5 - 1.18
Lokeren - Anderlecht - OVER 1,5 - 1.15
test
Na 10 spotkań można przyjąć że; 9 razy jagiellonia przegra i raz zremisuje.
TOMCIO tak mnie zaraziłeś tą grą na LB że po spacerze na którym troche myślałem o tym i chyba to pewniejsze od końcowego wyniku czy i wskazania 1 lub 2.Ja wiem że nic nie jest łatwe,ale na razie tak mi sie wydaje może dlatego że nie mam doświadczenia w tego typy grze.Z moich typów juz 5 weszło pozostało mi tylko MARSYLIA - LYON o 21.00.Jak nam wpadną 2 bramki to kuponik wejdzie i to nie o kase chodzi tylko o to że sie udało,wzorując sie na twoich typach,i zaniżając over do 1,5 tam gdzie Ty dawałeś over 2,5.Mam nadzieje że nam to wyjdzie.Serdecznie pozdrawiam
kogucik19 >>> Twój kupon jeszce ma szansę wejść
a mój (wirtualny) już nie.
103096. tomcio1972 2010-03-21 (12:12) Łódź
kogucik19 >>> kupon jak kupon
Jeśli wpadną po 2 brameczki w meczu - WEJDZIE
To Twój kupon:
398 Manchester Utd-Liverpool LB 1,5 2 1.25+++++++
399 Fulham-Manchester City LB 1,5 2 1.27 ++++++++
400 Blackburn-Chelsea LB 1,5 2 1.18 +++++++++++++
708 Hamburger-Schalke LB 1,5 2 1.27 +++++++++++++
709 Wolfsburg-Hertha LB 1,5 2 1.12 ++++++++++++++
1008 Bordeaux-Lille LB 1,5 2 1.27 +++++++++++++++
1010 Marseille-Lyon LB 1,5 2 1.27
AKO 4,3
A ja zrobiłbym tak:
390 Blackburn-Chelsea LB 2,5 2 1.75 -------------
698 Hamburger-Schalke LB 2,5 2 1.90 +++++++++++++