Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów | Strona: 1 Wyślij wiadomość do admina |
Przewiń wpisy ↓ | Bardzo fajna wizualizacja losowości |
2023-04-01 (16:53) gucin Data rejestracji: 2011-09-08 Ilość postów: 110 | wpis nr 1 460 444 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Może już takie i podobne rzeczy oglądaliście, ale myślę że nawet jeśli, to warto to obejrzeć. A tu kilka opinii o filmie. ThisCannotBeTheFuture ThisCannotBeTheFuture 2 tygodnie temu Proszę rozważyć zrobienie całej serii na temat teorii prawdopodobieństwa i / lub kombinatoryki. 3,4 tys. Odpowiedz 3Niebieski1Brązowy · 56 odpowiedzi Helmut Rubio Helmut Rubio 2 tygodnie temu (edytowany) Jestem profesorem inżynierii o wiele starszym od ciebie i muszę powiedzieć bez żadnych wątpliwości: jesteś najbardziej utalentowanym profesorem, jakiego kiedykolwiek widziałem. Ilość pracy w tym filmie jest znakomita. Są tak bezbłędne, że można je uznać za sztukę. Gratulacje!. 236 Odpowiedz stratfanstl stratfanstl 2 tygodnie temu Faktyczny rygorystyczny wniosek bez żartów z oglądania filmów 3Blue1Brown, takich jak ten, jest taki, że Grant zasługuje na nową, jeszcze nie wynalezioną nagrodę, która powinna być odpowiednikiem Oscara za najlepsze obrazy generowane komputerowo, Emmy za wybitną narrację / montaż i Nagrodę Nobla w dziedzinie nauki za wspieranie zainteresowania matematyką i nauką. Niesamowita, inspirująca praca tutaj. 227 Odpowiedz 7 odpowiedzi 3Niebieski1Brązowy 3Niebieski1Brązowy 2 tygodnie temu (edytowany) Edit: Jak zauważyło wielu pomocnych komentatorów, na 6:37 i 7:15 Narracja powinna brzmieć "przekrzywia w lewo" zamiast "w prawo". W standardowej terminologii kierunek pochylenia odnosi się do kierunku dłuższego ogona. Następnie zajmiemy się tym, dlaczego pi pojawia się w tym wzorze, a także dlaczego centralne twierdzenie graniczne jest prawdziwe, tj. dlaczego dodanie wielu zmiennych iid ma tendencję do tworzenia kształtu e^(-x^2). 1,1 tys. Odpowiedz 65 odpowiedzi Lord Chumpington Lord Chumpington 2 tygodnie temu Mam doktorat z ma