Forum strony www.multipasko.pl [Regulamin]


Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów
Login:

Hasło:
Strona: 1
Wyślij wiadomość do admina

Przewiń wpisy ↓

Bardzo fajna wizualizacja losowości

2023-04-01 (16:53)

status gucin
Data rejestracji: 2011-09-08
Ilość postów: 52

13176
wpis nr 1 460 444
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

Może już takie i podobne rzeczy oglądaliście, ale myślę że nawet jeśli, to warto to obejrzeć.

A tu kilka opinii o filmie.
ThisCannotBeTheFuture
ThisCannotBeTheFuture
2 tygodnie temu
Proszę rozważyć zrobienie całej serii na temat teorii prawdopodobieństwa i / lub kombinatoryki.
3,4 tys.
Odpowiedz

3Niebieski1Brązowy
·

56 odpowiedzi
Helmut Rubio
Helmut Rubio
2 tygodnie temu (edytowany)
Jestem profesorem inżynierii o wiele starszym od ciebie i muszę powiedzieć bez żadnych wątpliwości: jesteś najbardziej utalentowanym profesorem, jakiego kiedykolwiek widziałem. Ilość pracy w tym filmie jest znakomita. Są tak bezbłędne, że można je uznać za sztukę. Gratulacje!.
236
Odpowiedz
stratfanstl
stratfanstl
2 tygodnie temu
Faktyczny rygorystyczny wniosek bez żartów z oglądania filmów 3Blue1Brown, takich jak ten, jest taki, że Grant zasługuje na nową, jeszcze nie wynalezioną nagrodę, która powinna być odpowiednikiem Oscara za najlepsze obrazy generowane komputerowo, Emmy za wybitną narrację / montaż i Nagrodę Nobla w dziedzinie nauki za wspieranie zainteresowania matematyką i nauką. Niesamowita, inspirująca praca tutaj.
227
Odpowiedz

7 odpowiedzi
3Niebieski1Brązowy
3Niebieski1Brązowy
2 tygodnie temu (edytowany)
Edit: Jak zauważyło wielu pomocnych komentatorów, na 6:37 i 7:15 Narracja powinna brzmieć "przekrzywia w lewo" zamiast "w prawo". W standardowej terminologii kierunek pochylenia odnosi się do kierunku dłuższego ogona. Następnie zajmiemy się tym, dlaczego pi pojawia się w tym wzorze, a także dlaczego centralne twierdzenie graniczne jest prawdziwe, tj. dlaczego dodanie wielu zmiennych iid ma tendencję do tworzenia kształtu e^(-x^2).
1,1 tys.
Odpowiedz