Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów | Strona: 1 2 Wyślij wiadomość do admina |
Przewiń wpisy ↓ | Chat GPT |
2023-02-12 (16:28) Jufek Data rejestracji: 2017-09-15 00:00:00 Ilość postów: 273 | wpis nr 1 452 013 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Witam. Ostatnimi czasy dosyć głośno zrobiło się na temat chatuGPT. Sam przyznam że udało mi się dzięki niemu stworzyć kilka prostych programów Phytonem, odnośnie typowania Muli jak i Mini Lotka. Przy pierwszej próbie wytypowania liczb trafiło mi się 4/5 - niestety nie wysłane. Teraz to tradycyjnie czyli licho to coś idzie... Jest to dosyć potężne narzędzie, które może pomóc w wielu dziedzinach. Może Wy macie jakiś pomysły na zarobek, bądź też do stworzenia programu który może przybliżyć nasze wygrane... może wiecie co chcecie stworzyć, a nie za bardzo wiecie jak? Stąd też ten (chyba mój pierwszy na razie jedyny) stworzony wątek. Zapraszam do dyskusji... |
2023-02-12 (22:15) Jan69 Data rejestracji: 2015-09-19 00:00:00 Ilość postów: 366 | wpis nr 1 452 065 [ CZCIONKA MONOSPACE ] O, i to jest (Python) właściwe użycie tego "czegoś" Jak "go" pytasz o zagadnienia "cyferek" to tylko gada, że ma dostęp do wgranych mu danych do 2021 r, i że nie można przewidzieć wyników losowań, bo to zdarzenia losowe. Uparta franca Zdecydowanie nie da się go wykorzystać jako najbardziej zaawansowanej, dostępnej "z ulicy" sieci neuronowej do celów "wróżbiarskich", a szkoda --- wpis edytowano 2023-02-12 22:17 --- |
2023-02-12 (22:30) Jufek Data rejestracji: 2017-09-15 00:00:00 Ilość postów: 273 | wpis nr 1 452 070 [ CZCIONKA MONOSPACE ] ale... można go "podejść" po swojemu. I wypluje w końcu liniki kodu, co mi się udało (do pewnego stopnia). Kilka stworzonych programów. W tym obliczanie liczb z wcześniej wyśnionych snów, coś podobnego jak dokonuje Nostradamus68 (bodajże), czy Krysieńka. A także generowanie liczb zimnych, gorących i mieszanych, wraz z podanymi ich wystąpieniami, z wcześniej podanych 100 bądź 50 liczb. Mam te kody, mogę programy umieścić na jakiejś stronie, bo to po kila kilo mają jedynie, ale nie wiem gdzie to umieścić, by nie było za dużo logowania, pierrrdoletów itp. Możecie podpowiedzieć jak coś. No robi ten chat duużo, ale może wspólnie jakoś coś lepiej się wymyśli? Nie ma mnie niekiedy przy kompie i na multipasko siedzę nie tak jak inni, ale będę zaglądał i włączał się do dyskusji, jak tylko będę miał możliwości. |
2023-02-17 (15:59) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 941 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Jakiego algorytmu używa lotto ? ChatGPT Lotto jest grą losową, która wykorzystuje generator liczb losowych (RNG - Random Number Generator) do losowania zwycięskich numerów. Algorytm używany przez lotto jest zaprojektowany tak, aby wyniki były całkowicie losowe i nieprzewidywalne. Konkretnie, algorytm używany przez lotto zwykle polega na wybieraniu losowych liczb z dużego puli numerów. Na przykład, w Polsce w grze Lotto wybiera się 6 liczb spośród 49, a w grze Eurojackpot wybiera się 5 liczb spośród 50 oraz 2 z 10 dodatkowych liczb. Ważne jest, aby algorytm generujący losowe liczby był odpowiednio zaprojektowany i działał w sposób zupełnie losowy, aby uniknąć wszelkich nieprawidłowości lub manipulacji wynikami. Dlatego lotto stosuje specjalne procedury i protokoły, które zapewniają, że proces losowania jest uczciwy i niezawodny. |
2023-02-17 (16:06) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 942 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Pamiętam czasy gdy była normalna maszyna losująca i dało się trafiać jakieś sumy |
2023-02-17 (16:11) MultiTest Data rejestracji: 2020-08-05 00:00:00 Ilość postów: 5489 | wpis nr 1 452 943 [ CZCIONKA MONOSPACE ] A teraz jest jakaś inna ? Kulki są mniej okrągłe ? |
2023-02-17 (16:14) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 944 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Teraz kulki są wybierane przez algorytmy lotto. |
2023-02-17 (16:22) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 945 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Oto kilka przykładowych sposobów, w jaki generator liczb losowych (RNG) może wygenerować losowe liczby: Użycie generatora liczb pseudolosowych, który działa na podstawie pewnego algorytmu matematycznego. Na przykład, używając popularnego algorytmu Mersenne Twister, generator pseudolosowy może wygenerować ciąg liczb takich jak: 15, 47, 83, 21, 64, 9, 33, 77, 52, 18. Wykorzystanie szumów zewnętrznych, takich jak szum termiczny, magnetyczny lub radiowy, jako źródła losowych wartości. Na przykład, używając generatora szumów radiowych, można wygenerować ciąg losowych wartości takich jak: 0.523, 0.761, 0.238, 0.986, 0.122, 0.334. Użycie urządzeń specjalistycznych, takich jak urządzenia zasilające kwantowe, które generują losowe liczby na podstawie zjawisk fizycznych. Na przykład, używając generatora kwantowego, można wygenerować ciąg losowych wartości takich jak: 0.823, 0.609, 0.376, 0.958, 0.122, 0.753. W każdym z tych przypadków, RNG działa na podstawie algorytmów i procesów, które mają na celu generowanie losowych wartości, które nie są przewidywalne i niezależne od siebie. Te losowe liczby są często wykorzystywane do wielu celów, takich jak generowanie hasła, gier losowych, kryptografii i symulacji komputerowych. |
2023-02-17 (16:27) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 947 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Liczby na Keno wygenerowane za pomocą RNG. Zobaczymy czy będą jakieś trafienia. 24, 62, 13, 47, 29, 59, 3, 55, 42, 68 --- wpis edytowano 2023-02-17 16:28 --- |
2023-02-17 (16:31) MultiTest Data rejestracji: 2020-08-05 00:00:00 Ilość postów: 5489 | wpis nr 1 452 948 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Podałeś przykłady które ogólnie dotyczą gier losowych i to jeszcze nie do końca aktualne. Zajrzyj do ustawy hazardowej która opisuje sposoby losowania oraz do regulaminów lotto. I dla ścisłości kulki są przedmiotami fizycznymi, algorytm pomysłem, przepisem więc z definicji nie widzę możliwości losowania kulek przez przepisy. --- wpis edytowano 2023-02-17 16:34 --- |
2023-02-17 (16:44) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 949 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Czy maszyna losująca jest sterowana przez algorytm lotto? Tak, maszyna losująca używana do losowania kulek lotto jest sterowana przez algorytm, który zapewnia losowy wybór kul z zestawu. Algorytm ten jest programowany w specjalnym oprogramowaniu i kontroluje sposób, w jaki maszyna losująca obraca kulami oraz sposób, w jaki kulki są wypuszczane z maszyny. Algorytm ten jest zaprojektowany tak, aby umożliwić losowe wybieranie kul w sposób, który zapewnia, że każda kula ma równe szanse na zostanie wylosowaną, bez względu na to, jakie kulki zostały wylosowane wcześniej. |
2023-02-17 (17:12) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 953 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Algorytm używany do losowania kul w maszynie lotto nazywa się algorytmem Mersenne Twister. Jest to algorytm generatora liczb pseudolosowych (PRNG), który jest często wykorzystywany w grach losowych i symulacjach naukowych. Algorytm Mersenne Twister został zaprojektowany w 1997 roku przez Makoto Matsumoto i Takuji Nishimura z Uniwersytetu Kyushu w Japonii. Algorytm ten jest bardzo skuteczny w generowaniu długich sekwencji liczb pseudolosowych o równomiernym rozkładzie, co oznacza, że wybrane liczby mają podobną szansę na pojawienie się w sekwencji. W przypadku losowania kulek lotto, algorytm Mersenne Twister jest używany do wygenerowania losowych liczb, które odpowiadają numerom kul. Następnie te liczby są przypisane do kul, a kulki są losowo mieszane w maszynie losującej przed wypuszczeniem. Warto zaznaczyć, że choć algorytm Mersenne Twister jest bardzo skuteczny w generowaniu liczb pseudolosowych, nie jest on całkowicie losowy i może być przewidywalny w niektórych sytuacjach, co może prowadzić do problemów z bezpieczeństwem w niektórych zastosowaniach. |
2023-02-17 (17:16) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 955 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Oto przykładowe 10 liczb losowych z przedziału od 1 do 80 wygenerowanych za pomocą algorytmu Mersenne Twister: 52, 73, 2, 39, 63, 12, 6, 31, 8, 78 Warto zauważyć, że te liczby są tylko przykładowe, ponieważ algorytm Mersenne Twister generuje liczby pseudolosowe, a nie całkowicie losowe. Każde wywołanie algorytmu zwraca jednakowo niezależne od siebie liczby o równomiernym rozkładzie, co czyni go idealnym narzędziem do generowania liczb w grach losowych i symulacjach naukowych. |
2023-02-17 (17:20) 777ch Data rejestracji: 2005-11-07 00:00:00 Ilość postów: 21750 | wpis nr 1 452 956 [ CZCIONKA MONOSPACE ] pegasus@ Jeśli tak jest w istocie......jak piszesz,to tylko potwierdzasz moje spostrzeżenia. Mianowicie --> rozkłady pokryć dla par ,bo to akurat sprawdzałem są często lepsze niż randomizer paskala. Ale sprawdzić to można dogłębniej. O ile ktoś dysponuje dobrym programem do weryfikacji pokryć. |
2023-02-17 (17:30) 777ch Data rejestracji: 2005-11-07 00:00:00 Ilość postów: 21750 | wpis nr 1 452 959 [ CZCIONKA MONOSPACE ] pegasus Może nie wiesz, ale kiedyś policzyłem oczekujące 7z8 powyżej 55 tys los w keno i z 16 wskazanych druga w rankingu odnotowała 8/8 bardzo szybko ..... nie pamiętam szczegółów ,ale user scenic zapewne pamięta, bo to on wskazał na ta drugą w rankingu oczekujacych. 01 06 08 10 14 24 26 30 45 48 80 270 03 04 12 19 23 26 27 30 41 65 80 270 dwie ostatnie 11-ki oczekujące od 270 losowań na 5/11 MULTI no to sprawdzimy ........... jak się "spisze Twister" do 10 losowań Mersenne Twister ...... to ogródek sindbada --- wpis edytowano 2023-02-17 17:38 --- |
2023-02-17 (17:41) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 960 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Rozkład pokryć dla par (ang. Pairwise Shuffle) to technika sortowania, która polega na losowym przestawianiu elementów w parach, dopóki wszystkie elementy nie zostaną ustawione w prawidłowej kolejności. Technika ta jest często wykorzystywana do generowania losowych permutacji, w tym do generowania sekwencji w grach losowych. Pascala (ang. Pascal's Randomizer), rozkład pokryć dla par oferuje lepsze właściwości losowe, co oznacza, że generowane liczby są bardziej losowe i równomiernie rozłożone. Powodem tego jest to, że algorytm rozkładu pokryć dla par przestawia elementy w sposób losowy, ale jednocześnie zachowuje pewne cechy uporządkowania, co prowadzi do lepszej losowości wyników. |
2023-02-17 (17:44) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 961 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Test na Keno 25, 50, 1, 63, 4, 59, 14, 64, 38, 44 |
2023-02-17 (17:58) nowy35 Data rejestracji: 2005-04-23 00:00:00 Ilość postów: 2925 | wpis nr 1 452 963 [ CZCIONKA MONOSPACE ] |
2023-02-17 (18:02) 777ch Data rejestracji: 2005-11-07 00:00:00 Ilość postów: 21750 | wpis nr 1 452 965 [ CZCIONKA MONOSPACE ] W zasadzie nie jest ważne czy sprawdzamy pary czy trójki czy czwórki, czy 5,6,7,8 ......... ale zobacz -- Gwar.4 if [4] -- C(80,20,4,4)=99,999620632532 % brak[6] Brak {6} Sprawdzono zbiór = 1581580 kombinacji Gwar..[4]= 99,999620632532 % mamy zatem aktualnie sytuacje w grze Multi taką: Frq4. wyst. 0x zbiór = 6 -kombinacji Frq4. wyst. 1x zbiór = 100 -kombinacji Frq4. wyst. 2x zbiór = 541 -kombinacji Frq4. wyst. 3x zbiór = 2386 -kombinacji Frq4. wyst. 4x zbiór = 7076 -kombinacji Frq4. wyst. 5x zbiór = 17351 -kombinacji Frq4. wyst. 6x zbiór = 35642 -kombinacji Frq4. wyst. 7x zbiór = 62292 -kombinacji Frq4. wyst. 8x zbiór = 94998 -kombinacji Frq4. wyst. 9x zbiór = 129585 -kombinacji Frq4. wyst. 10x zbiór = 158497 -kombinacji Frq4. wyst. 11x zbiór = 176285 -kombinacji Frq4. wyst. 12x zbiór = 179974 -kombinacji Frq4. wyst. 13x zbiór = 169932 -kombinacji Frq4. wyst. 14x zbiór = 149201 -kombinacji Frq4. wyst. 15x zbiór = 121465 -kombinacji Frq4. wyst. 16x zbiór = 93406 -kombinacji Frq4. wyst. 17x zbiór = 66883 -kombinacji Frq4. wyst. 18x zbiór = 45574 -kombinacji Frq4. wyst. 19x zbiór = 29514 -kombinacji Frq4. wyst. 20x zbiór = 18182 -kombinacji Frq4. wyst. 21x zbiór = 10608 -kombinacji Frq4. wyst. 22x zbiór = 5900 -kombinacji Frq4. wyst. 23x zbiór = 3096 -kombinacji Frq4. wyst. 24x zbiór = 1625 -kombinacji Frq4. wyst. 25x zbiór = 805 -kombinacji Frq4. wyst. 26x zbiór = 343 -kombinacji Frq4. wyst. 27x zbiór = 184 -kombinacji Frq4. wyst. 28x zbiór = 70 -kombinacji Frq4. wyst. 29x zbiór = 27 -kombinacji Frq4. wyst. 30x zbiór = 18 -kombinacji Frq4. wyst. 31x zbiór = 7 -kombinacji Frq4. wyst. 32x zbiór = 5 -kombinacji Frq4. wyst. 33x zbiór = 2 -kombinacji Time calculated : 603,424 ms Podsumowanie suma segmentów :34 Suma kombinacji : 1581580 to te 6 czwórek : 01 18 46 76 04 12 36 68 08 26 55 67 17 21 71 72 30 37 41 78 36 48 52 60 bez wystąpienia w zakresie 4000 danych[losowań] a co pokazuje randomizer paskala dla 4000 sekwencji 20z80 losujemy 4000 sekwencji 20z80 zrobię to 10-razy tak przedstawia się pokrycie dla wystąpień czwórek : C(80,20,4,4)=99,999810316266 % brak[3] C(80,20,4,4)=99,999241265064 % brak[12] C(80,20,4,4)=99,9995574046207 % brak[7] C(80,20,4,4)=99,9995574046207 % brak[7] C(80,20,4,4)=99,999810316266 % brak[3] C(80,20,4,4)=99,999430948798 % brak[9] C(80,20,4,4)=99,9993677208867 % brak[10] C(80,20,4,4)=99,9996838604434 % brak[5] C(80,20,4,4)=99,9994941767094 % brak[8] C(80,20,4,4)=99,9996838604434 % brak[5] No a w rzeczywistości w Multi Multi mamy aktualnie brak 6-ciu czwórek w zakresie 4000 losowań. Wszystko jest [cirka]......tak .......... jak ma być. --- wpis edytowano 2023-02-17 18:03 --- |
2023-02-17 (18:03) pegasus Data rejestracji: 2015-11-19 00:00:00 Ilość postów: 154 | wpis nr 1 452 966 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Test Keno 20 zestawów. ZESTAW 1: 9, 57, 6, 23, 13, 49, 28, 65, 18, 68 ZESTAW 2: 11, 37, 7, 68, 34, 60, 52, 42, 10, 15 ZESTAW 3: 16, 65, 45, 33, 38, 1, 52, 48, 66, 17 ZESTAW 4: 44, 53, 39, 31, 8, 67, 18, 69, 4, 60 ZESTAW 5: 15, 11, 26, 31, 51, 59, 9, 17, 62, 58 ZESTAW 6: 3, 42, 28, 37, 31, 13, 57, 41, 58, 66 ZESTAW 7: 13, 45, 2, 37, 54, 32, 16, 28, 62, 65 ZESTAW 8: 10, 52, 36, 67, 29, 22, 13, 40, 54, 8 ZESTAW 9: 45, 3, 57, 65, 1, 63, 35, 61, 19, 51 ZESTAW 10: 32, 47, 48, 68, 50, 60, 35, 38, 66, 22 ZESTAW 11: 55, 9, 43, 17, 61, 41, 20, 7, 13, 56 ZESTAW 12: 28, 38, 10, 51, 64, 44, 4, 36, 70, 34 ZESTAW 13: 42, 33, 51, 67, 10, 20, 69, 23, 35, 56 ZESTAW 14: 57, 11, 42, 20, 34, 61, 8, 5, 26, 22 ZESTAW 15: 70, 47, 4, 67, 18, 64, 44, 28, 22, 10 ZESTAW 16: 25, 36, 70, 48, 41, 67, 22, 64, 46, 52 ZESTAW 17: 68, 30, 13, 39, 7, 27, 31, 47, 11, 55 ZESTAW 18: 51, 3, 66, 29, 50, 48, 56, 39, 45, 27 ZESTAW 19: 16, 37, 45, 28, 65, 3, 56, 69, 17, 23 ZESTAW 20: 64, 32, 25, 6, 70, 5, 49, 60, 30, 36 |
| Dodaj wpis w tym temacie | Spis tematów | Wyniki lotto | Strona: 1 2 Wyślij wiadomość do admina |