Forum strony www.multipasko.pl [Regulamin]


Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów
Login:

Hasło:
Strona: 1 2
Wyślij prywatną wiadomość do admina
Przewiń wpisy ↓

Dzi 18 marca 2005r. - dokladnie 9 lat temu odbylo sie pierwsze losowanie ML!!!


2005-03-18 (19:31)

status Jacek
Data rejestracji: 2003-12-01
Ilość postów: 82

107
wpis nr 12 207







Minelo 9 lat jak wystartowal Multi-Lotek, gra która byla hitem i szybko zaaklimatyzowala sie na polskim rynku i okazala szlagierem-wyznacznikiem w polskim totolotku. 4 latka i ok. 8 miesiecy po tym wystartowal Pasko ze swoja stronka i dzisiaj mozemy powiedziec, ze ten wspanialy pomysl stal sie nie lada gratka dla Pana Rembiszewskiego a póLniej juz formalnoc czyli MultiPairs, analizy itd., itp....

Co mozemy powiedziec po tych 9 latach? Czy co sie zmienilo, hmm - na pewno kilkakrotnie maszyna losujaca ( pisze kilkakrotnie ale nie wiem dokladnie a nie chce wprowadzic nikogo w blad - prosze ewen. skorygowac ), czy jest lepiej czy gorzej? Zmienily sie druczki ( blankiety ) na których skrelamy liczby i to tez juz kilka razy... Nie pamietam tylko czy lottomaty ( maszyny w kolekturach ) byly juz i czy bylo juz wszystko na komputerach. Mozemy powiedziec, ze z tego co pamietam lottomaty byly dwa badL trzy razy wymieniane na nowe i te ulepszone, szybsze oraz prociejsze w obsludze... Co jeszcze poza tym zmienilo sie w w ciagu tych 9 lat.? Prosze o Wasze zdanie i cenne uwagi dot. tematu...



Pozdrawiam









2005-03-18 (19:46)

status Jasze
Data rejestracji: 2003-09-04
Ilość postów: 4420

25
wpis nr 12 209

Jak to co... zmienily sie stawki z 1 zl na 1,25.

No i doszedl podatek.

Ale ogólnie...pozdrawiam.
2005-03-18 (20:48)

status halabarda
Data rejestracji: 2003-09-16
Ilość postów: 218

32
wpis nr 12 211

Wpisalem to w ksiedze, lecz tu moze bedzie bardziej na miejscu



-Nedznicy, niegodni nazwy czlowieczej, którzycie zbrukali i blotem obrzucili wiety zakon, sluchajcie uwaznie. Ty, Filipie, królu oszukanczy i zdradliwy, ty Klemensie, gaskonska marionetko, wierzaca, ze jest godna Tronu Piotrowego, i ty, Nogarecie, zdolny szpiegu, który okryl nas hanba i dyshonorem, sluchajcie: bedziecie przed obliczem najwyzszego trybunalu Pana, nim rok przeminie, by zdawac sprawe z waszych niegodziwoci\"

- te klatwe rzucil wielki mistrz templariuszy Jakub de Molay. Chwile póLniej splonal wraz ze swoimi towarzyszami na stosie wzniesionym na malej wyspie na Sekwanie w Paryzu. Byl 18 marca 1314 r.

Miesiac póLniej zmarl na zapalenie trzewi Klemens V (prawdziwe nazwisko Bertrand de Got), a jego cialo zostalo spopielone na katafalku przez piorun, który wpadl przez witraz kociola. 29 grudnia zabil sie, spadajac z konia, król Filip Piekny, a dwa dni póLniej na zapalenie opon mózgowych zmarl Wilhelm z Nogaret. Dzi wiemy, ze papiez przeklety przez de Molaya próbowal ratowac zakonników. -

Ja i jeden z naszych wspólnych przyjaciól wie kiedy zszedl byl Janosik.

A moze olac tego multilotka?
2005-03-18 (21:38)

status Jedynka
Data rejestracji: 2005-03-14
Ilość postów: 2

795
wpis nr 12 212

Klatwa jaka, czy có?

Wszystie znaki na niebie i ziemi...

Opamietajmy sie, póki czas !!!
2005-03-19 (10:54)

status Jasze
Data rejestracji: 2003-09-04
Ilość postów: 4420

25
wpis nr 12 225

Ja bym sklanial sie do wypowiedzi Halabardy.

Olejmy Multilotka i nie wysylajmy kuponów ale tylko 18 marca i to od dzi hi,hi , czyli za rok.

Pozdr.
2005-03-19 (12:38)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 228

TAK-TAK to wszystko szczera prawda i Tylko prawda ...ALE KTO MIECZEM MOJUJE OD MIECZA ZGINIE !!!!! WIEC WYPOWIEDZMY WOJNE MULTI LOTKOWI . My jej nie zaczelimy wiec ja wygramy ... WYPOWIEDZIALEM WOJNE multi-lotkowi juz wczeniej bylo to oglednie poruszone w temacie //liczby z sufitu // . Ale zeby ja wygrac trzeba przyjac jaka strategie no i zebrac gwardie zaufanych ludzi którzy poinformuja potajemnie swoich znajomych o godzinie dniu uderzenia .. Strategie juz opracowalem tylko rozchodzi sie o dobranie zaufanych ludzi i niedopuszczeniu szpicli w nasze grono ....TAK-TAK to wszystko szczera prawda i Tylko prawda ...ALE KTO MIECZEM MOJUJE OD MIECZA ZGINIE !!!!! WIEC WYPOWIEDZMY WOJNE MULTI LOTKOWI . My jej nie zaczelimy wiec ja wygramy ... WYPOWIEDZIALEM WOJNE multi-lotkowi juz wczeniej bylo to oglednie poruszone w temacie //liczby z sufitu // . Ale zeby ja wygrac trzeba przyjac jaka strategie no i zebrac gwardie zaufanych ludzi którzy poinformuja potajemnie swoich znajomych o godzinie dniu uderzenia .. Strategie juz opracowalem tylko rozchodzi sie o dobranie zaufanych ludzi i niedopuszczeniu szpicli w nasze grono ....
2005-03-19 (13:37)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 231

Jacek badz o pelnych godzinach na tym temacie a uzgodnimy reszte ...medium
2005-03-19 (14:15)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 232

Na sam poczatek chcialbym dokoptpwac ewe
2005-03-19 (14:32)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 233

SYLWIO dziekuje za slowa pociechy ale to nie koniec chcialbym cie wciagnac w niesamowita zabawe ---to --znaczy --kontra - ml -lotkowi . Zwolujmy zespól jeste wytypowana na drugim miejscu czy reflektujesz na przystapienie ..............Jeli tak badzi i przegladj forum o pelnych godzinach ...
2005-03-19 (15:10)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 236

MAM problemy z napisaniem tego co chce juz mam trudnoci ale moze je przeskocze ....
2005-03-19 (15:16)

status PEPE102
Data rejestracji: 2005-03-16
Ilość postów: 12

799
wpis nr 12 239

tak tak - trza uciac leb tej wini z traba - jastem uzbrojony i gotowy na atak

PePe
2005-03-19 (15:41)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 244

Siedzialem ispisywalem kazda z liczb która zostala przez Was wytypowana jednego z dni do 20.30 ...panowie i panie wstyd mi przynielicie -------najbardziej typowane liczby to 35 osób do25 trafilo 2- dwie osoby -- to CHANBA A - CO CIEKAWSZE --POSTAWILEM TAKZE NA LICZBY KTÓRYCH NIKT NIECHCIAL TYPOWAC CZYLI TYPOWAQLO OD 2 ---DO 6--SCIU OSÓB .. Wylosowano liczby porednie ...na waszej podstadie mozna wydedukowac komu mie nie nalezy placic.. WY jestecie od placenia
2005-03-19 (18:49)

status slawek001
Data rejestracji: 2005-02-24
Ilość postów: 5988

721
wpis nr 12 263

medium..........moze zaczniesz podawac liczby posrednie.........wtedy to dopiero Prezesa zmylimy

wesolej zabawy
2005-03-19 (19:01)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 267

Slawek so kumasz ale nie moge tego powiedzic na forum postaram sie to zrobic inaczej ...
2005-03-19 (19:22)

status slawek001
Data rejestracji: 2005-02-24
Ilość postów: 5988

721
wpis nr 12 270

medium...........zobacz sam jak przez 2 dni typowania ida super nagle jest zmiana........wtedy ja typujac metoda wykluczania liczb mialem 8/20.........osoby typujace przestawiaja sie w typowaniu ja mam zle typowania i znowu od nowa ja mam 8/20 brakowalo w tym tylko posrednich liczb zeby Prezes rwal sobie wlosy z glowy co z nami zrobic ........teraz gram na nosie Prezesa i raz typuje posrednimi raz wykluczonymi raz pewniakami...........ciekawe co teraz Prezes zrobi

wesolej zabawy
2005-03-19 (20:07)

status medium
Data rejestracji: 2005-03-04
Ilość postów: 2280

750
wpis nr 12 284

podsluchaj mnie nie zalezy mnie na8/ 20 tu bo 20;8=2,5 ale mnie obchodzi minmum 8/16 lub 8/14 tu A powiem ci szczera prawde zatrzymaj liczby liczby by nie podawac prezesowi ja zrobie tosamo i popatrzymy z góry co sie dzieje ..............
2005-03-19 (20:21)

status Sylwia
Data rejestracji: 2005-02-02
Ilość postów: 462

621
wpis nr 12 287

Medium, zapytam wprost:) wierzycie w to, ze prezes nas podglada?:)
2005-03-19 (20:28)

status slawek001
Data rejestracji: 2005-02-24
Ilość postów: 5988

721
wpis nr 12 289

medium..........jak widzisz typuje na raz 3 roznymi sposobami...........nigdy Prezes nie zrobi tak zeby ktorys z tych sposobow nie byl na + ......... jestem tak samo nieobliczalny w typowaniu liczb...........jak pileczki w maszynie losujacej

wesolej zabawy

odnosnie podgladania..........co jakis czas jest przestawiana maszyna losujaca.......zwroc szczegolna uwage na moment odbicia sie pileczek jak wpadaja do komory losujacej

wesolej zabawy
2005-03-19 (20:35)

status Sylwia
Data rejestracji: 2005-02-02
Ilość postów: 462

621
wpis nr 12 292

Slawek, co jaki czas mylisz, ze jest przestawiana maszyna? od paru dni wpadaja podobne liczby.
2005-03-19 (20:39)

status Sylwia
Data rejestracji: 2005-02-02
Ilość postów: 462

621
wpis nr 12 295

Ale niedlugo dojde do wniosku, ze byla jaka wieksza zmiana...nie wiem jak to mozliwe i czy jest to w jaki sposób znaczace dla prezesa.
| Dodaj wpis w tym temacie | Spis tematów | Wyniki lottoStrona: 1 2
Wyślij prywatną wiadomość do admina