Forum strony www.multipasko.pl [Regulamin]


Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów
Login:

Hasło:
Strona: 1 2 ... 9 10
Wyślij prywatną wiadomość do admina
Przewiń wpisy ↓

*MATRIX*...Zgadnijcie jakie to 3-ki ;-)???


2004-03-09 (17:25)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 338

1 50 55 1 61 63

2 8 68 2 35 45

3 12 52 3 13 21 3 18 73 3 52 64

4 31 33 4 43 70

5 45 72 5 63 66 5 65 66 5 75 76

6 7 38 6 12 31 6 12 62 6 17 62 6 17 76 6 19 41 6 31 41 6 31 51 6 35 79 6 38 39 6 43 75 6 43 79 6 59 60

7 38 50 7 38 73 7 41 73 7 51 64

8 17 26 8 31 75 8 33 47 8 35 40 8 48 70 8 54 60 8 75 77

9 11 35 9 11 57 9 11 65 9 13 35 9 35 68 9 37 49 9 43 68 9 47 77 9 60 69

10 14 74 10 18 67 10 37 55 10 37 74 10 39 58 10 42 52 10 45 59 10 52 74

11 36 69 11 47 80 11 62 65

12 26 54 12 30 64 12 57 77 12 59 64 12 62 63

13 15 21 13 15 28 13 21 41 13 30 78 13 31 69 13 37 43 13 37 44 13 44 45 13 60 69

14 25 41 14 43 55 14 43 80

15 20 66 15 21 54 15 43 80 15 49 54 15 58 64 15 58 70 15 62 66

16 26 75

17 40 54 17 42 61

18 54 78

19 20 75

20 27 52 20 31 79 20 45 72 20 49 69 20 70 75

21 31 66 21 36 71 21 40 44 21 40 71 21 58 66 21 70 71

22 37 71

23 25 43 23 45 72

24 64 75 24 77 80

25 27 53 25 33 76 25 34 76 25 35 48 25 44 54

26 70 72

27 49 72 27 52 54

28 31 69 28 31 70

29 45 62

30 61 78

31 36 79 31 37 38 31 43 46 31 43 69 31 45 56 31 46 80 31 54 70 31 69 74 31 69 79 31 70 79 31 72 78

32 36 61 32 45 62 32 50 61

33 56 72 33 66 70

35 54 71

37 43 52 37 43 64 37 48 55 37 52 69

39 48 66 39 52 64

40 57 71

42 65 73

43 50 62 43 51 62 43 53 70 43 55 59 43 66 69 43 68 70

45 52 70 45 56 62 45 62 67

46 67 73

50 51 54 50 54 77 50 57 73

52 53 54 52 54 65

54 65 77

55 66 67 55 66 73
2004-03-09 (19:42)

status Darek
Data rejestracji: 2003-10-13
Ilość postów: 213

154
wpis nr 2 340

Widze ze juz jestes takim guru ze juz nie uzywasz liter tylko cyfry
2004-03-09 (19:53)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 342

To sa trójki Artbitv'a. Zgadlam?
2004-03-09 (20:52)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 345

Moje one sa tylko w tem wzgledzie,ze je tu wpisalem;-).

Prawda jest taka,ze sa to trójki,które nie wystapily ani razu przez ostatnie 451 los.,czyli od 14.12.2002.



Wymylilem,ze mozna by sie im tutaj poprzygladac,moze z pozytkiem np.dla..... Darka .



Ostatecznie jest ich tylko 158 .



P.s.

"Guru to piku".Ja zwyczjnie nie mam sobie równych,tylko jeszcze nie wiem pod jakim wzglendem
2004-03-09 (21:45)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 346

Zostalo juz tylko 155 :



21 40 44

21 40 71

25 27 53



Te trzy juz wypadly .



54 trafien 1 z 3

19 trafien 2 z 3 wygrana 19,00 zl

3 trafien 3 z 3 wygrana 78,00 zl
2004-03-09 (21:50)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 347

To wcale nie jest glupie. Ciekawe jak one wpadaja, gdyby tak codziennie chociaz 15 - warto zaryzykowac i wysylac wszystkie.

Dzieki za wyjanienie. Bede ledzila, bo to konkretny i moze nieglupi trop.

Przypomina mi to nieco te dziesiatki, których nie bylo od chyba 200 losowan, proponowane przez "rms" w styczniu.

Dziesiatki - wieksze ryzyko - tak myle - bo wieksza kasa.

Natomiast trójki moga byc pewniejsze.

Poza tym te trójki wylonile biorac pod uwage caly okres od zmiany bebna losujacego, a nie tylko 200 losowan wstecz.

Mnie osobicie bardziej to interesuje.

Dziekuje
2004-03-10 (17:27)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 363

ERRATA !!!



Korzystajac z MultiPairsa znalazlem blad w moim zestawie ;-(!!!



3-k,które nie wystapily od 452 los. jest 151 :



1 50 55 1 61 63

2 8 68 2 35 45

3 12 52 3 13 21 3 18 73 3 52 64

4 31 33 4 43 70

5 45 72 5 63 66 5 65 66

6 7 38 6 12 31 6 12 62 6 17 62 6 17 76 6 19 41 6 31 41 6 31 51 6 35 79 6 38 39 6 43 75 6 43 79 6 59 60

7 38 50 7 38 73 7 41 73 7 51 64

8 17 26 8 31 75 8 33 47 8 35 40 8 48 70 8 54 60 8 75 77

9 11 35 9 11 57 9 11 65 9 13 35 9 35 68 9 37 49 9 43 68 9 47 77 9 60 69

10 14 74 10 18 67 10 37 55 10 37 74 10 39 58 10 42 52 10 45 59 10 52 74

11 36 69 11 62 65

12 26 54 12 30 64 12 57 77 12 59 64 12 62 63

13 15 21 13 15 28 13 21 41 13 30 78 13 31 69 13 37 43 13 37 44 13 44 45 13 60 69

14 25 41 14 43 55 14 43 80

15 20 66 15 21 54 15 49 54 15 58 64 15 58 70 15 62 66

16 26 75

17 40 54 17 42 61

18 54 78

19 20 75

20 27 52 20 31 79 20 45 72 20 49 69 20 70 75

21 31 66 21 36 71 21 58 66 21 70 71

22 37 71

23 25 43 23 45 72

24 64 75 24 77 80

25 27 53 25 33 76 25 34 76 25 35 48 25 44 54

26 70 72

27 49 72 27 52 54

28 31 69 28 31 70

29 45 62

30 61 78

31 36 79 31 37 38 31 43 46 31 43 69 31 45 56 31 46 80 31 54 70 31 69 74 31 69 79 31 70 79 31 72 78

32 36 61 32 45 62 32 50 61

33 56 72 33 66 70

35 54 71

37 43 52 37 43 64 37 48 55 37 52 69

39 48 66 39 52 64

40 57 71

42 65 73

43 50 62 43 51 62 43 53 70 43 55 59 43 66 69 43 68 70

45 52 70 45 56 62 45 62 67

46 67 73

50 51 54 50 54 77 50 57 73

52 53 54 52 54 65

54 65 77

55 66 67 55 66 73
2004-03-10 (18:04)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 366

ERRATA ERRATY !!!

Z powyzszego zestawu nalezy usunac jeszcze dwie Trójki :



25 27 53

25 34 76



i wtedy bedzie ich rzeczywicie 151 .

Sooorki za zamieszanie !!!
2004-03-11 (03:07)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 374

Dzi wypadly :



8 75 77

21 36 71



62 trafien 1 z 3

18 trafien 2 z 3 wygrana 18,00 zl

2 trafien 3 z 3 wygrana 52,00 zl



Zostalo jeszcze 149;-).
2004-03-11 (17:15)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 388

Myle od rana nad tym jakimi kryteriami sie kierowac w doborze tych trójek do typowania.

Moze istnieje w Multi Pairsie jaki sposób na przeprowadzenie takich analiz, któreby ulatwily znalezienie jaki prawidlowoci - zakladam, ze takie istnieja - wystepujacych przy wpadaniu tych trójek. Moze poprzedzaja je jakie konkretne liczby, np. jedna lub dwie, które wystepowaly osobno lub jako parka przed dana trójka. Moze sa to liczby z tej trójki, moze inne, moze przewaga liczb z konkretnego przedzialu.

Szukam po omacku i bladze.

Czy kto ma moze podobny sposób mylenia?

A moze juz trafil na jaki lad?
2004-03-11 (20:45)

status to ja
Data rejestracji: 2004-02-26
Ilość postów: 15

187
wpis nr 2 400

napewno mozna wykluczyc te z liczba 11 a jutro z 12 a pojutrze z 13

ps.

DUZYCH WYGRANYCH
2004-03-12 (00:25)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 403

Dobrze, ze TO TY...

Gdzie dzisiaj juz czytalam, ze 11 dzi "nie"... i bylo "nie".

To tez byle TY, czyli "to ja".

Co jeszcze eliminowac oprócz tych dat (niepelnych)?
2004-03-12 (14:57)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 418

Wczoraj wpadlo 6/149 :



13 44 45

20 45 72

20 70 75

32 50 61

50 51 54

50 54 77



Zostalo 143 .
2004-03-12 (16:10)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 422

Jeszcze tydzien i warto bedzie grac na cala reszte. Jako musze wytrzymac.
2004-03-13 (00:20)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 428

Wczoraj wpadlo 2/143



6 59 60

10 18 67



Zostalo 141 .
2004-03-13 (00:38)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 430

Dzisiaj 13 marca, eliminujemy wszystkie trzynastki.

Byle do wiosny...
2004-03-13 (12:10)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 432

Po wyeliminowaniu wszystkich trójek z "13" pozostaje 131 zestawów.

Wysylajac wszystkie, trzeba by wpadkowac 163,75 zl.

Musialoby wpac 7 zestawów i wygrana bylaby 18,75 zl.

Malo prawdopodobne, jeszcze czekam, bo nie wiem czym sie kierowac by doborze odpowiednich trójek.
2004-03-13 (12:11)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 433

Pomylka

Wygrana bylaby 18,25, jeszcze gorzej. Czekam dalej, chyba ze kto mnie natchnie.
2004-03-13 (13:33)

status Artbitv
Data rejestracji: 2003-08-21
Ilość postów: 466

11
wpis nr 2 435

Fobiu,chyba jedyna skuteczna metoda to system wygrana=100% kosztów gry .

Masa kasy,ale zrobimy symulacje;-).



Dzien pierwszy 3/154 x 1 :



Suma wygranej = 96,00 zl

Koszt = 192,50 zl

Zysk =- 96,50 zl



Dzien drugi 2/151 x 1 :



Suma wygranej = 70,00 zl

Koszt = 285,25 zl

Zysk =-215,25 zl



Dzien trzeci 6/149 x 1 :



Suma wygranej = 178,00 zl

Koszt = 401,50 zl

Zysk =-223,50 zl



Dzien czwarty 2/143 x 1 :



Suma wygranej = 64,00 zl

Koszt = 402,25 zl

Zysk =-338,25 zl



Dzien piaty ?/141 x 1 :



Suma wygranej = ???,?? zl

Koszt = 514,50 zl

Zysk =-???,?? zl



Pozostaje kwestia w którym momencie zaczac grac i skad wziac na to kase ?

Kazda 3-ka w koncu wpadnie,tylko po ilu losowaniach.Stawka zaczyna sie zwiekszac od jedenastego dnia gry.Srednio na jedno losowanie wypada 3,25 trafionych trójek.Potrzeba wiec teoretycznie ok.48 dni na wypadniecie wszystkich 3-k ;-(.



P.s.

Z góry zaznaczam,ze nie namawiam nikogo do takiego stylu gry,wolalbym aby potraktowac to jako co w rodzaju nauki przed podjeciem decyzji o rozpoczeciu gry !!!
2004-03-13 (16:45)

status fobia1
Data rejestracji: 2003-09-15
Ilość postów: 5409

31
wpis nr 2 438

Poczekamy, zobaczyny. Nic innego nie wymyle, bo brak kasy.
| Dodaj wpis w tym temacie | Spis tematów | Wyniki lottoStrona: 1 2 ... 9 10
Wyślij prywatną wiadomość do admina