Forum strony www.multipasko.pl [Regulamin]


Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów
Login:

Hasło:
Strona: 1
Wyślij wiadomość do admina

Przewiń wpisy ↓

Co tu sie dzieje

2006-10-20 (13:26)

status GRACZ
Data rejestracji: 2004-09-21
Ilość postów: 11

419
wpis nr 79 012
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

gram od 7 lat Pomyslalem moze czas poszukac podobnych do mnie w necie . Wchodze na multipasko patrze i co pierwsza strona na dzis typuje sie 81 PEWNIAKÓW BRAWO NIC NIE ROZUMIEM
2006-10-20 (13:55)

status Pasko
Data rejestracji: 2003-08-03
Ilość postów: 4319
ADMIN
1
wpis nr 79 016
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

Witam,



A czego nie rozumiesz?



Pozdrawiam





2006-10-20 (14:21)

status Mariusz
Data rejestracji: 2003-09-02
Ilość postów: 4293

22
wpis nr 79 018
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

Nie martw sie Gracz



Ja trzy lata tego nie rozumiem -ale widocznie z innej planety jestem .

2006-10-21 (08:58)

status Jasze
Data rejestracji: 2003-09-04
Ilość postów: 4426

25
wpis nr 79 094
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

To normalne,gdyby cala Polska zagrala na jedna liczbe to padloby ponad 2 miliony pewniakow.



Ale liczb skreslonych byloby zawsze 80.

Chyba ze nikt nie skreslalby liczby 13 bo jej nie lubi,wtedy byloby ponad 2 miliony pewniakow z 79 liczb.

Mariusz nie lubi 13-ki bo wtedy urodzil sie Jasze ,jego nazacieklejszy wroh.

Ale ja i tak bym skreslil 13 wiec i tak byloby ponad 2 miliony pewniakow z 80 liczb.

Mysle ze juz teraz zrozumiales.

Jasno , krotko,zwiezle hi,hi.
2006-10-22 (19:07)

status mirek77335
Data rejestracji: 2004-11-03
Ilość postów: 2665

450
wpis nr 79 232
[ CZCIONKA SPECJALNA ]

Jasze... Jasze...Jasze!

Uwielbiam 13-tki tylko (pelnoletnie) Taki nieciekawy zarcik

Czasem zdarza mi sie byc przesadnym... I zauwazylem ze wszystkie liczbo-cyfry zawierajace (4) sa dla mnie maloszczesliwe

Zrobilem malutka analize wlasnego zyciorysu...

urodzilem sie trzeciego,

a juz czwartego mialem (przesrane)

Majac 4 lata rozbilem (niechcacy ) twarz koledze...