| Dodaj wpis w tym temacie
Spis tematów | Strona: 1 Wyślij wiadomość do admina |
| Przewiń wpisy ↓ | Co tu sie dzieje |
2006-10-20 (13:26) GRACZData rejestracji: 2004-09-21 Ilość postów: 11 | wpis nr 79 012 [ CZCIONKA MONOSPACE ] gram od 7 lat Pomyslalem moze czas poszukac podobnych do mnie w necie . Wchodze na multipasko patrze i co pierwsza strona na dzis typuje sie 81 PEWNIAKÓW BRAWO NIC NIE ROZUMIEM |
2006-10-20 (13:55) PaskoData rejestracji: 2003-08-03 Ilość postów: 4456 ADMIN | wpis nr 79 016 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Witam, A czego nie rozumiesz? Pozdrawiam |
2006-10-20 (14:21) MariuszData rejestracji: 2003-09-02 Ilość postów: 4344 | wpis nr 79 018 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Nie martw sie Gracz Ja trzy lata tego nie rozumiem -ale widocznie z innej planety jestem . |
2006-10-21 (08:58) JaszeData rejestracji: 2003-09-04 Ilość postów: 4426 | wpis nr 79 094 [ CZCIONKA MONOSPACE ] To normalne,gdyby cala Polska zagrala na jedna liczbe to padloby ponad 2 miliony pewniakow. Ale liczb skreslonych byloby zawsze 80. Chyba ze nikt nie skreslalby liczby 13 bo jej nie lubi,wtedy byloby ponad 2 miliony pewniakow z 79 liczb. Mariusz nie lubi 13-ki bo wtedy urodzil sie Jasze ,jego nazacieklejszy wroh. Ale ja i tak bym skreslil 13 wiec i tak byloby ponad 2 miliony pewniakow z 80 liczb. Mysle ze juz teraz zrozumiales. Jasno , krotko,zwiezle hi,hi. |
2006-10-22 (19:07) mirek77335Data rejestracji: 2004-11-03 Ilość postów: 2665 | wpis nr 79 232 [ CZCIONKA MONOSPACE ] Jasze... Jasze...Jasze! Uwielbiam 13-tki tylko (pelnoletnie) Czasem zdarza mi sie byc przesadnym... I zauwazylem ze wszystkie liczbo-cyfry zawierajace (4) sa dla mnie maloszczesliwe Zrobilem malutka analize wlasnego zyciorysu... urodzilem sie trzeciego, a juz czwartego mialem (przesrane) Majac 4 lata rozbilem (niechcacy ) twarz koledze... takich \"nieszczesc\" zwiazanych z (czwórka) mam multum |